Kleinschalig en persoonlijk

Als onderdeel van “In hechte Mienskip” leren we dat we veel aan elkaar hebben en dat we goed voor elkaar moeten zorgen. Samen sta je sterk. We zorgen ervoor dat kinderen al vanaf de kleuters leren om voor elkaar op te komen en om samen te werken. Om dat te begeleiden, houden we de klassen overzichtelijk en geven we ieder kind de aandacht die hij/zij nodig heeft. Kinderen zijn bij ons nooit nummers. Wij zijn nieuwsgierig naar de unieke beleveniswereld van ieder kind en wij zien de kunstenaar in iedere glimlach!

Ouders kunnen bij ons altijd terecht. Onderwijs doe je samen! Daarom nemen wij ideeën of zorgen vanuit ouders heel serieus. Net als de kinderen, voelen ouders zich bij ons gehoord en gezien. Bij ons kun je altijd binnenlopen en staat de koffie klaar.